10 Nisan 2023

Bugünlerde

10 Nisan 2023 Pazartesi

Samsunspor'u yenmemizi çok istemiştim. Yenebileceğimizi de biliyordum. Tek gereken şey motivasyondu ve o da son beş haftadır mevcuttu. Yenilseydik üzülmezdim, zira takımda bu ruhu görmek istiyorum sadece, neticeden bağımsız olarak.

Hüseyin Eroğlu hojdir ama Samsunspor'da yakaladığı başarılı grafiğin üzerine ego zehirlenmesi yaşıyor gibiydi. Değil miydi? Bence öyleydi. "O şampiyonluğu erkene çekeceğiz" gibi, mesela bir Capello'dan, bir Klopp'tan asla duyamayacağımız tarzda açıklamalar...

20 haftadır mağlup olmayan Samsunspor'un ve Hüseyin Hoca'nın egosunu Gürsel Aksel'e gömmek tatlı oldu. Sakaryalılar ve Rizeliler de serinlemiştir.

Soldan sağa Emir-Atınç-Dino-Tarık dörtlüsü savunma resitali sundu. Tarık'ın sağaçıkta ofansa katkı vermesi de faydalı oluyor. Transfer edilirken ümitsizdim. Bok yiyeyim.

Yarın Keçiören'i yenemezsek Samsun galibiyetinin anlamı kalmaz demeyeyim ama, biraz azalır.

Bir de aslında en önemlisi, Yasin'siz de oluyor işte gördük.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

İklim Günlüğü

Karbon ayak izi nasıl aklanır? Elbette küresel iklim değişikliğinin birincil sebebi, yaklaşık iki yüz yıldır atmosfere saldığımız karbondiok...